måndag 30 december 2013

Stickade kattfiltar & en stickkorg .

Hej ännu en gång !

Lika bra att uppdatera ordentligt när jag ändå är i farten *ler*
Ja, när jag sitter vid tv:n på kvällen så behöver jag nåt att pyssla med för att inte somna .

Våra katter gillar inte bara sydda filtar - även det som är stickat är skönt att ligga på ♥

Kan tillägga att det redan ligger några på väl utspridda ställen i huset .


Denna är som gjord för Ester ♥



Blandad färgkompott som passar Ozzy utmärkt  !


Denna är tänkt till Linus ♥



Denna korgs historia började förra sommaren - min allra bästa kompis hann först fram till den på en loppis vi var på , glad för hennes skull !
Men så i somras när hon åter kom på sitt årliga ö-besök så fick jag den av henne - glad så jag bubblade inombords !
Men så kliade det i sy-fingrarna & vad passar bättre än detta tyg .
Nu är korgen mer än väl fylld med garner & pågående stickningar .



Tills nästa gång vi ses får ni ha det så bra ♥ Kram på er alla ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar